Tuesday, June 25, 2013

Kapriisne klient

Ma pole kerge iseloomuga ja kliendina võin osutuda eriti võimatuks kui asjad ei kulge nii nagu vaja. Riias oli bussi vahetus ning sammusin hoogsalt bussi ukse juurde ja teatasin: "Ma loodan, et see iste on esimesel korrusel!" Loomulikult oli mu koht teisel korrusel aga stjuardess lahendas olukorra väga galantselt. Lihtsalt suunas mind sobivale istmele. Mina särasin kui jõulupuu, sest reisi algus oli ju tore! Hiljem sain teada, et üks mees oli juba Riias paigutatud ülesse minu kohale.

Kuni Kaunaseni laiutasin üksi kahe koha peal. Peale seda stjuardess vabandas, et peab minu kõrvale panema ühe Aleksandri nimelise poisi, kuna buss oli välja müüdud. Varssavis organiseeris ta taas mu jälle üksinda istuma. Tegelikult suutis see läti naine muuta reisi nauditavaks. Suhtlesime temaga vabadel momentidel pikemalt ning ta rääkis, kuidas talle oma töö meeldib. Tegelikult oli seda näha, et ta tegi oma tööd naudinguga ning Berliini jõudes tänasid nii mitmedki reisijad. Ta ütles, et talle meeldib kui kõik on rahul, sest siis on tema töö kergem. Ma pole sellisel tasemel teenindust enam ammu kohanud. Mu südametunnistus lausa sunnib Ecolines Läti kontorisse kiituse kirjutama!

Mulle väga meeldib kui klienditeenindajad kapriisseid kliente armastavad ning suudavad nende vajadusi õiges suunas sujuvalt kujundada:)

No comments:

Post a Comment